//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


About this year


Ting tong ! Assalamualaikum ? Tumpang lalu . Haha XD . Ni hah ! Si kepoh da lalu . Habis lerr ta cukup satu cerita . Pejam celik-2 da na habis 2012 kan . Go on dengan 2013 . Next year . Haha . Afraid kay dengan next year . SPM candidates . Am i ready for SPM ? Haha . Don't talk about that . Okayy . This year was terrible/horrible/horrendous flood lerr kate kan . Teruk sangat tahun ni . Dalam banyak-2 tahun . Tahun ni lerr yg fatin ta suke . Banyak sangat masalah menimpe . Datang bertalu-2 . Ta berhenti . Lepas satu-satu . First of all mesti lerr pasal kapel kan . Takde ta sah . Kan ? Haha . Banyak lagy lerrr . Dengan friends problem lagy . Family problem lagy . Wah ! I'm tired with all of this . I'm not a perfect person . I't just not me having a problem . I'm sure you the one who read this must having a problem too . Right ? I mean not a big problem kind like small problem . Do you ? Ergghh ! So not me !I wish next year will be my mostly unexpected year i been through before .  This holiday is the worst holiday in my life ! I mean what ! Nothing to do ! I can't ever have experience to work . Ayah ta bagi kerja . Baru na ade pengalaman sikit . Sedih tuh memang lerr ade . Na nangis . Of course lerr . Tapi tahan . You know what ? I da ade experience bawa motor . Mule-2 memang lerr awkard sikit . But lame-2 da okayy . Ni jep lerr na update . Haha . Da lame ta update blog sebenarnye . Hehe :) Thanks for reading this .